14 February 2011

11022011..

teett..!!hihi..Allah slamatkn kmu(2x)..Allah slamtkn Farahin Norwen..Allah slamtkn kmu..amiin ya robbal a'lamin..tarikh yang indah..ulangtaun ari lahirku..syukur pd Allah telah pnjngkan usiaku..tp aku sntiasa igtkn diri aku..paw..!!slmt mndekati ari kmatian!!..tkutnyerr..ni ada mo kngsi kat kgkwn..mlm tem sblum bufday aku tu..nekad sgt2 mo bgn thajjud..(ni bkan nak mnunjuk-nunjuk ya..!!=))..brabisla ni set jam..mnta kwn kjutkn..sblum tido tu..smpat g sbut kuat2..Allah..!!tlg kjutkn aku bisuk ya..dlm ati psg tul niat mo bgun tpat jam 3.45..apa yg tjadi bisuk subuh..masyallah..aku bgun mngejut..kaki aku kejang sgt..skit!!!aku terus tnuk jam..3.45..??paw..tahajud!!!trus trun ke surau tuk tunai apa yg d hajati..~..yg mo kngsi kat kngkwn kn..sbnarny tula bukti Allah maha mndengar..aku yakin..yg bg kejut aku tu x lain x bukan ..Allah!!syukran rabbku..walaupun skit..hihi..alhmdulillah..sronokny dpt dating ngn Allah..saayaanngg Allah!!!jan jeles r kngkwn..
doaku.~Allah smoga Kau beri aku kekuatan tuk hdapi dugaan idup ini..ttpkan ati aku..hnya utkMu..hnya pdMu..Allah..jdknla aku sntiasa istiqomah dln mnjlnkn ibadah pdMu..amiin..

No comments:

Post a Comment