05 February 2011

Yg terindah..

tarikh 05jan..natawla cmna lg..aku namaw bh sua tlibat ngn cinta2 ni..tlgla phami aku..!!biarla soal ati dn prasaan aku serahkn pd Allah..hny pdNy tmpt aku mngadu dan mrintih.hny Allah shj yg bhak tau mngnai isi ati ini..aku pn skit dgn kputusan ini..tp inila yg tbek dn aku psti..sgt pasti Allah stuju dgn kputusn aku..cinta itu indah..utk dptkn yg terindah..prlukn pngorbanan..prmpuan yg bek hny utk laki yg bek..bgitu juga yg sbalikny..aku x brani ngaku mngenai soal cinta..takut terleka..biarkn shj aku trus mmperjihadkn cinta ini..
Ya Allah ya tuhanku..aku hny ada Engkau..hnya pdMu tmpt aku mngadu dn bcerita..aku xmo khlngnMu..Engkau hilgknla sramai mnapn insan2 yg aku syg d skelilingiku..aku trima..aku redha..ttpi jgnla Engkau hilg drpdku Allah..jgnla..Ya Allah..izinkn aku mnyayangi diriny..buat c dy..aku hadiahkn lagu MAHAR CINTA~..

Andainya dapat engkau mendengarkan Suara di hatiku melagukan rindu
Kiranya engkau mampu mentafsirkan Setiap bait kata-kata yang terucp
Pasti dirimu kan memahami Harapan kasih yg terbina
Sekian lama di sudut hatiku Hanyalah untukmu

Bukanlah aku sengaja Melindungi rasa di jiwa
Namun bimbang diri kan terleka Hanyut dibuai angan dan mimpi indah
Hingga terabai segala cita Sedang khayalan tak menjanjikan
Segunung kebahagiaan Sebagai mahar hantaran

Apakah mungkin engkau mengerti Setiap cinta yang dilafazkan
Bukanlah sekadar mainan Tetapi sebuah janji

Andainya dapat engkau mendengarkan Suara dihatiku melagukan rindu
Kiranya engkau bias mentafsirkan Setiap bait kata-kata yang terungkap

Pasti dirimu dapat melihat Rahsia kasih yang terpendam
Sekian lama di sudut hatiku Hanyalah untukmu
Selamanya..

smoga c dy mulai mmhami apa yg aku rsakn..sbnarny..

No comments:

Post a Comment