04 February 2011

Btulka ini cinta..??

Tuhan maafkn diri ini..yg tak perna bisa mnjauh dr angan tntngny..nmun apala daya ini..bila trnyata ssngguhny aku tlalu...~..stelah bca lirik lgu td tuu..msti kwn2 suma akn ckp..apala c papaw ni..suru urg utamakn Allah..pdhal dy sndri x laksanakn..huhu..bkn apa..aku pn mkhluk Allah..yg sangaat lemah..x sala kirany kita syg kat seseorg..mmg fitrahkn..kita x bole elak..tp prlu bmbing agar x kterlaluan jdny..hihi..
urm..bab cinta cintun ni..nak ktakn serik..mmg serik..namawla sua syg brabis kt urg..tp susala mo lupakn c dy..napa r..bila aku xmo da ma dy..dy dtg pulak cr aku..pdhal dlu2 dy yg mo akhiri..huhu..jwapanny ialah..suma tu mrupakn satu bntuk ujian Allah pd kita..sma da aku ni btul2 mo brubah ataupn tidak..sma ada aku ni cma cri Allah tem d tnggalkn oleh c lelaki atau pn sbaliknya..kdg2 ati ni mo jua kmbali ke jln dlu..mnisnya alam pcntaan..!!tp stelah pkir masak pnya masak..xpayala Pau..buang msa ja..soal ati dan perasaan..soal kejujuran dan keikhlasan..hnya mmpu serahkn pd Allah..aku amat mngasihiny Ya Alah..skirany rsa kasih ini dtg drpd mkhluk tkutuk dlm atiku..bntulah aku mmbuang rsa ini..ttp skirany rsa ini Engkau anugerahkn kpdku..maka pmudahknlah pjlnan hrapanku ini..buat c dy~.."klu kita jodoh xkn kmna..biarla kta mnjdi hlal d sisi Allah..dn buat dri ini.."Ya Allah..jgnla kirany d sbabkn khadiran aku mmbuatkn imanny mnjd bkurang..kuatkn imanku dan imanny pd Mu ..



No comments:

Post a Comment